I Just Need Someone To Save Me vs. Watch The Stars

  2012-07-02 / 01:49:40 / Annat Om Novellen /
Mycket text, ursäkta för det! Creds till den som orkar läsa igenom allt! xx.
Haha åh titta vad jag hittade, en GIF-bild ifrån X-factor(?)

Kände för att avslöja namnet i alla fall!! :)
Jag är verkligen inte nöjd med den här novellen, tycker personligen att den är så himla dålig! Den blir just nu bara sämre och sämre, jag har ingen inspiration alls till den här precis nu. Och det verkar som om nästan ingen annan tycker om den heller eftersom antalet kommentarer sjunker osv. Så då hittar jag absoulut ingen anledning till att fortsätta skriva på den här längre. Just nu lutar det åt att jag börjar med en annan, helt ny novell. Känns som att det är bättre än att den här är helt stillastående. Men vi får se! Kanske lägger upp en prolog på den nya inom kort, så får ni se om ni gillar den eller inte. Om jag väl väljer att börja skriva på den nya så kommer ni såklart få slutet på den här så fort jag är färdig med den andra. - När prologen förmodlingen kommer upp skulle jag bli glad om någon överhuvudtaget slängde in en kommentarer, för verkligen ingen gör det längre känns det som...
Och nej, jag tänker inte bli en sån som kräver ett visst antal kommentarer för ett kapitel. Men det är alltid roligt att få veta det positiva och negativa i sitt skrivande! Dom flesta som 'driver' novell håller nog med mig. 
Lite sådär lagom 'out of the blue' nu, tack så hemskt mycket till er som har sådant tålamod gällande novellen!!!!!! :'} xx.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious