Hjälp!

  2012-06-21 / 01:45:54 / Annat Om Novellen /
Det få antalet som fortfarande läser novellen, kan ni hjälpa mig!? Jag har ingen som helst aning om vad jag ska skriva om längre! Slutet på den här har jag redan bestämt, och även börjat planera på nästa! Men just i nuet står både jag och novellen stilla... Hjälp mig!
Jag kommer hem på söndag och ska kämpa med ett kapitel. Tack till er som fortfarande stannar kvar!!
Simma lugnt xx.


Felizia

Jag vill bara säga att du har världens bästa novell! Bra att du gör en till novell! Du skriver jättebra och jag vill inte sluta läsa! Men du ville ju ha lite förslag på vad som kan hända och jag har lite förslag: kanske att faith föds och sen nått/några kapitel om brölloppet och sen nått/några efter det!
Hoppas att jag hjälpte dej liite iallafall, men som sagt så skriver du jättebra!

2012-06-21 @ 07:10:29
URL: http://onedirectionnovell.bloggo.nu
Pernilla

Hej hej, asså jag vet inte hur du ska fortsätta. Jag älskar verkligen denna novellen och går in varje dag för att se om du har uppdaterat. Personligen så tyckte jag att det senastae kapitlet skulle vart ett bra slut. Men aja, jag har lagt till dej i länkar på min novell så hoppas att någon går in på din novell och läser för den ÄGER! Ha det bra :)

2012-06-21 @ 20:21:41
URL: http://asummertoremember.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious