Bloggpause?

  2012-05-18 / 17:48:29 / Annat Om Novellen /

Funderar seriöst på att ta en bloggpause!
Går nästan runt och har ångest för att jag tycker att novellen är kass! Mitt ordförråd funkar knappt inte längre - jag kan inte skriva! Och jag får knappt några åsikter om novellen, det måste väl betyda den bara blir sämre och fånigare! Blir faktiskt irriterad på mig själv... Kanske inte så man ska känna, men så är fallet just nu! Ska jag ta en bloggpause? Eller bara stänga ner hela novellen på heltid?! Kan inte bestämma mig riktigt! Är riktigt irriterad nu, så jag väntar med att bestämma tills på söndag, då jag har tillgång till dator, nu får hjälpa mig välja så länge.... xx.
~ bloggar från iPhone just nu ~



feliciaaaa

neeej!!! snällaaaaa! gör inte det! JAG BEEEER!

jag skriver själv en one direction novell och läser ungeäfr 13 stycken, men jag har din som startsida och går in och kollar o det finns kapitel hela tiden. snälla!

om du tröttnat eller sp, så kan du ju avsluta denna bra, o sen börja på en ny med nya ideer?

kram <3

2012-05-18 @ 18:22:43
URL: http://zaynnovell.devote.se
Sanna

Du får göra hur du vill med bloggpausen, men skriv SNÄLLA klart denna novell först! Den är jättebra, ligger på delad första plats av alla... 40 (eller hur många det nu är) noveller jag läser! Och jag skriver det inte för att fjäska, jag menar det verkligen.

Och självklart vill jag inte att du slutar efter den här novellen, men om du känner att du inte har tid/ork/lust längre så visst. Who am I to judge?

Ledsen att jag inte kommenterar förresten, men grejen är den att jag alltid läser från mobilen, och jag har fått för mig att det är så krångligt att kommentera från mobilen. Men det är väl för att jag jämt ska skriva så långa kommentarer, haha

Aja, du rockar, hoppas du fortsätter. Ha det bra! Xx

2012-05-18 @ 18:37:35
Johanna

Skriv my!!! annars... jag looooovar jag dödar dig på måndag!!!

2012-05-18 @ 19:01:48
URL: http://lifewithmore.devote.se
Liza

din novell är sjukt bra sluta inte blogga snälla! :)<3

2012-05-18 @ 19:24:35
Anonym

Den är hur bra som helst , sluta inte att blogga men om det känns bättre så kan du göra en ny novell ! Men sluta inte blogga!



Kan du kolla min novell? Skulle vara tacksam om du gjorde det och kanske kommentera den också :))

2012-05-18 @ 19:28:45
URL: http://nattstad.se/onedirectionnovell
Ida

jag håller helt klart med Sanna! :) du bestämmer helt själv men jag vill gärna att du avslutar novellen. sedan får du gärna börja på en ny om du har tidoch lust!! :) kram

2012-05-18 @ 20:45:33
Rebecca

Det är verkligen sant det sanna skriver, din novell är bland den bästa jag någonsin läst. Du bestämmer själv, men jag hade velat ha ett slut på novellen om du ska stänga ner bloggen.

Du skriver helt fantastiskt och jag tycker Inte alls att dina kapitel blivit sämre. Du får inte vara irriterad för att alla kapitel inte blir perfekta alltid, det får ingen dem att bli. Men jag tycker du lyckas med alla. Jag kan inte skriva så. Du får mig till en annan värld när jag läser novellen. Du är otroligt duktig.



Men som sagt det är ditt val. <3

2012-05-18 @ 23:30:03
Michaela

Sluta inte, snälla!! om du nu ska det i alla fall så tycker jag (och alla andra verkar de som?) att du skriver ett slut! du kan ta en bloggpause, samla idéer så fortsätter du sen. det ända jag inte vill att du göra är att lägga ner bloggen nu! den är ju så OTROLIGT bra! du är så sjukt duktig på att skriva! och som Rebecca säger, men liksom försvinner till en annan värld, in i berättelsen/novellen som att man är där med dom att står och glor på allt de gör (de du skriver om då...)



men du måste ju välja själv, ditt val! <3

2012-05-19 @ 09:56:48
URL: http://micki.devote.se
Maria

Håller med Sanna men snälla sluta inte din novell är sjukt bra och jag ska försöka kommentera varenda kapitel nu

Jag brukar läsa från min iPod och just nu så kommenterar kag från min iPod också men snälla snälla snälla sluta inte

2012-05-19 @ 11:44:24
Ellen

Snälla jag ber dig, ta inte ner novellen! Den är verkligen skit bra. Om du känner att du behöver en paus så ta en bloggpaus då men snälla stäng inte ner novellen! Ha det skit fint!

2012-05-19 @ 14:41:07
amanda

Bloggen är ju så bra, jag läser och hinner inte alltid kommentera, nej du får inte sluta än, den är för bra för det! :D Snälla sluta inte skriva!

2012-05-19 @ 14:42:18
URL: http://myonednovell.devote.se
Linda&Anna

NEEEEEEEEEJ !

2012-05-19 @ 15:49:17
URL: http://onednovelllll.blogg.se/
Pernilla

Asså ärligt så får du ju göra hur du vill! Själv så tycker jag att du inte ska göra det för du verkligen ÄGER på att skriva. Jag läser typ 30 noveller och jag går in på din VARJE dag för att se om du har lagt upp en ny del! Du är verkligen duktig på att skriva och det skulle vara synd om du slutade, men du får ju såklart göra hur du vill! (: Skulle oxå vilja veta hur du gör dina bilder!!

2012-05-19 @ 19:13:37
URL: http://pernillaosofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious