Dåligt Samvete!!

  2012-05-31 / 22:04:02 / Annat Om Novellen /
Skolan bokstavligen dööödar mig!! Vi har jätte mycket läxor som jag bara drunkar i... också ska jag bort i helgen, så jag hinner inte uppdatera. Så det kommer inte komma något kapitel under helgen heller... Ni som vill läsa måste verkligen hata mig nu! Men jag prioriterar, och kommer alltid prioritera skolan, kanske låter lite tråkigt... but that's how I am. Men jag svär... när jag kommer tillbaka kommer jag uppdatera som tusan! Nu hoppas jag bara att ni tycker att novellen är såpass spännande/bra att den är värd att vänta på. Jag är sjukt medveten om att jag kommer förlora läsare nu, men jag är otroligt tacksam till er som stannar kvar och kollar in på söndag/måndag igen! Och förlåtförlåtförlåt gånger tusen för att det blir såhär! Men som sagt, ni som stannar är guld värda!!!
See you soon fina, underbara, sjukt grymma läsare! xx



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious